"Eeehh dushi" - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominique Thijssen - WaarBenJij.nu "Eeehh dushi" - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominique Thijssen - WaarBenJij.nu

"Eeehh dushi"

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dominique

15 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Krijg meteen een glimlach op m`n gezicht al word ik voor het eerst door een te ras echte antiliaan aangesproken met "Eeh dushi". Zo noemen ze iedereen hier trouwens; van chickies tot oma`s, maar voor mijn gevoel dus welkom in Curacao!

Reis was echt heerlijk! Voor iedereen die een bezorgd smsje stuurde over het vliegtuig naar Curacao dat een noodlanding moest maken; wasn`t me! Phoee zou wat zijn. Toch lief dat jullie zo aan me denken.
Mijn vlucht was gruwelijk relaxt; 3 plaatsen voor mezelf, wat voor Do betekent; languit liggen met 3 kussens en 3 dekentjes! Lekker eten en gratis drank, droomvluchtje dus.

Eenmaal aangekomen zweet m`n Adidasje vast aan me reet en regende het gelukkig niet meer moeders ;). 29graden en de palmbomen wapperen flink.
Aangekomen in de villa snel me spullen op me kamer gepland, welke klein is maar wel de dichtste bij de zee, wat veel toch weer goed maakt.

Gelijk even de bikkel uithangen en m`n jetleg overwinnen; op stap dus! TMF cafe ingedoken. Concept is alleen beetje aangepast hier; antiliaanse karaoke bar haha, microfoon toch nog maar even laten liggen. Wel een biertje gedronken met de plaatselijke terreur angels, die hier kortharig zijn ipv die lange zwabbers van de Rixy ;).

2de dag was het rustig in het huis want iedereen loopt overdag stage of werkt. Binnenkort dus een baantje zoeken voor overdag want s`avonds taait iedereen m hier en is het een kleine verplichting om mee te gaan stappen. Curacao heeft zelfs voor toeristen een speciale uitgaansweek georganiseerd, met maandag de rust dag en de rest van de week compleet losjes. Niet verkeerd dacht ik zo..
2de avond dus op pad en zwaar lopen housen op Chuckie, daarna aftertje in Hollywoord waar een Simone uit Breda aan de bar zat, haha Hessie ze is er nog wel! En die vertelde dat Loes der plannen aardig beginnen te dagen! Loes KOM MAAR GEWOON! Echt iets voor jou mijn kind!:D.

Wil nog zo veel meer vertellen, mja `t is wel welletjes geweest voor nou en gaan zo lekker eten en klaar maken voor een vrijdagavondje! Zal die lui hier eens leren kingze haha!

Allemaal goed weekend! En de groetjes thuis!

Liefs Do








  • 16 Januari 2010 - 13:48

    Nicole:

    Woooeiii het klinkt het fantastich daar chick! 1 groot feest! Heb je al leuke mensen leren kennen?
    Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal!!
    Veeeel plezier!!
    xxxxxxx

  • 16 Januari 2010 - 17:51

    San:

    Klinkt allemaal super mop! Geniet er maar van.. En 29 graden! ai ben jaloers..
    kuss

  • 16 Januari 2010 - 18:18

    Shelley:

    Heey Dootje! Wat kun je toch mooi vertellen:) Klinkt goed! Heb je leuke mensen in het huis? Heel veel plezier en geniet ervan!
    Kus

  • 17 Januari 2010 - 09:08

    Monique:

    mooi verhaal dootje,je schrijft t erg leuk.
    ach, kamertje bij de zee...wat vervelend nou....Ziet er mooi uit op de foto's.

    geniet! verre kus
    x mam

  • 17 Januari 2010 - 12:04

    Frans:

    Je hebt me wel 3 keer gezegd dat je naar de Antillen ging maar toch werd ik verrast door Erie met de vraag "kijk hier s ff" en toen joe daar zag.
    Hartstikke leuk daar als ik het zo lees. Wij zijn zowiezo al jaloers op het weer !!
    Even voor mijn beleving
    "Kingze" ??!! Allerlei fantasieen schieten door mijn hoofd maar wat is het ? Ben ik toch van een andere generatie bah !
    Heel veel plezier meissie
    Frans

  • 18 Januari 2010 - 15:10

    Lisa:

    heel veel plezier schat en zal je verhalen bij houden.

    xxxlisa en bas

  • 18 Januari 2010 - 15:40

    Anda:

    Dushieeeee!!! :D!

    Doen ze amml werken overdag daar?? Wat goed.. Ik zou chillenn!!
    Geniet ervan he lieverd!

    XX

  • 18 Januari 2010 - 21:37

    Leah:

    Ahhhhh chica!!! Curacao is de bom. Het bevalt je dus wel in je huisje?? Lekker aan t stappen? Leuke huisgenoten of mwah mwah??
    Hier in paris is alles hoppi bon. Alleen poepi duur, maar goed dat kan je natuurlijk verwachten in de capital of love.....

    Helaas hier geen 29 graadjes. Best fris zelf, maar dat mag de pret niet drukken. Gewoon dikke jas aan en flink wat alcohol erin gooien.

    Nou meis geniet van het geweldige curacaose leventje, want voordat je het weet ben je alweer terug!!!

    Dikke kus leah

  • 19 Januari 2010 - 15:40

    Manon:

    wouw!! wat klinkt dat VET! zou er morgen een ticket voor boeken;)

    heel leuk om je verhalen te lezen,die ga ik zeker bijhouden.
    je zult vast al wel een hele hoop mensen hebben leren kennen..want ja stappen doe je niet alleen he!
    have fun, tot het volgende verhaaltje
    kuss

  • 20 Januari 2010 - 11:18

    Loes:

    Wat kan je toch heerlijk verhalen schrijven!
    Zo te horen heb jij het daar goed naar je zin! :D
    haha jij maakt toch al veel mee hé in een paar dagen!
    Nou 'dushi' ik wacht weer met smart op je volgende verhaal!
    Hele dikke Xxx LY!

  • 26 Mei 2010 - 14:16

    Remco:

    Zit met een glimlach...en hoofdpijn alles door te lezen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn Curacao`s avontuur

Recente Reisverslagen:

14 April 2010

Er waren eens...

20 Maart 2010

20-3-2010

12 Februari 2010

Voor pampus op de Christoffelberg!

27 Januari 2010

Wijn aan zee

20 Januari 2010

BON TARDI
Dominique

Op het puntje van de Christoffelberg!!

Actief sinds 11 Jan. 2010
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 22515

Voorgaande reizen:

13 Januari 2010 - 29 Mei 2010

Mijn Curacao`s avontuur

Landen bezocht: