20-3-2010 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominique Thijssen - WaarBenJij.nu 20-3-2010 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominique Thijssen - WaarBenJij.nu

20-3-2010

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dominique

20 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Wat een geweldige dag voor mensen die vandaag jarig zijn! Bij deze dus allemaal GEFELICTEERD!! Doe alleen maar dingen waar je zin in hebt en vul dit aan met heerlijk eten en drinken. Het mag tenslotte gevierd worden dat je op de wereld wordt geflanst en een bijdrage levert aan het leuk maken van de dagelijkse dingen. O`ja, laat je dan ook nog eens goed verwennen door anderen, want die genieten van jou bijzijn!
Als deze dat niet doen, ga op zoek naar mensen die het wel doen! E E.

Al met al, mijn verjaardag was heerlijk! In de planning stond eerst werken, maar voor degene die mij een beetje kennen is hier dus niets van gekomen. Maandagavond eerst lekker een dikke knoei gehad met wat huisgenoten (Barbeque-en dus). Daarna tijdens wat Happy Hours in de Sopranos bar en Café de tijd om 12uur mijn verjaardag gevierd. Wat dus een werkelijke happy hour werd!
Met de bekende kater op het nachtkastje naar het postkantoor gereden op de 16de en een lief pakketje van me moeder ontvangen! Thanks moeders!! :D. Super leuk om toch zo iets te krijgen op je verjaardag, buiten alle lekkere zoenen om van mensen hier natuurlijk;).
En toen ging Do even de dag invullen zoals ik dit hierboven heb beschreven. Met een huisgenootje, die ook jarig was!, heerlijk op een terrasje aan de cocktails en gebak. Werden allebei om de minuut gebeld dus op een moment wist heel het terras wat voor feest wij vandaag gingen vieren!
Bij Pampus laten weten dat ik jarig was en verrast worden met een heerlijk drankje..of 1,2,3 etc. Bij Pampus is het trouwens nog steeds heerlijk om te werken. A goed, in de avond lekker Indisch en Thais uit eten met een dushi collegaatje van me en daarna door naar Omundo waar ik geweldig verwend door iedereen om me heen met dansjes en drankjes.

Zo zie je maar, feestje bouwen heb je zelf in de hand en bij Do loopt die eigenlijk altijd wel goed ten einde..Aan iedereen nog een lief bedankje voor al jullie berichten en belletjes! Het is natuurlijk wel erg anders om zo wat te vieren zonder je beste maatjes of familie, maar in gedachten heb ik jullie overal meegenomen!

Het is hier nu 18.15 ik trek me werkpakkie aan en ga de locals en toeristen eens verwennen met een drankje en een lekkernij met Gino onze Piano man en Junior het podiumbeest op de achtergrond, zodat weer iedereen voor Pampus naar huis ken!

Dag mensen, tot het volgende verslag!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 21 Maart 2010 - 11:08

    Lein:

    Aloowaahhh mupke!
    Zoals verwacht.. een top dagje van je verjaardag gemaakt:D weer eentje om nooit te vergeten dus.
    Groot gelijk om j lekker te laten verwennen.. je verdient het!

    Heeeel veel liefs xx

    Ik ga nu maar s werken.. btje wennen zo op de zondag middag:S

  • 23 Maart 2010 - 12:52

    Tessky:

    dootje!!aaaaah fijn te horen dat je je verjaardag goed hebt gevierd wijfie!ik had inderdaad niet anders van je verwacht haha ;) als je terug bent nog maar eens dunnetjes overdoen dacht ik zo...de kaartjes voor emporium zijn gergeled!!geniet ervan!!dikke kus tess

  • 24 Maart 2010 - 14:03

    Nicole:

    Yesss eindelijk weer een berichtje! Ik zal die beschrijving van hierboven meenemen voor mijn verjaardag ;-)
    Tot skype chick
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn Curacao`s avontuur

Recente Reisverslagen:

14 April 2010

Er waren eens...

20 Maart 2010

20-3-2010

12 Februari 2010

Voor pampus op de Christoffelberg!

27 Januari 2010

Wijn aan zee

20 Januari 2010

BON TARDI
Dominique

Op het puntje van de Christoffelberg!!

Actief sinds 11 Jan. 2010
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 22530

Voorgaande reizen:

13 Januari 2010 - 29 Mei 2010

Mijn Curacao`s avontuur

Landen bezocht: