BON TARDI - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominique Thijssen - WaarBenJij.nu BON TARDI - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominique Thijssen - WaarBenJij.nu

BON TARDI

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dominique

20 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Hahaha wat me nu toch is overkomen..
Met nog geen 3uur slaap achter me kiezen ging de wekker en kon ik vertrekken naar de GGD om toch wel op een hele rare wijze me te laten controleren op salmonella. Dit moet trouwens iedereen die in de horeca gaat werken. Heb dus een baan:D! maar daar later wat over.
Sta ik daar dus tussen al die antilianen, 2 keer uit de rij gelopen omdat de alcohol naar me kop steeg van een afscheidsfeestje eerder die nacht/ochtend, gaat er zo`n GGD Dushi lekker tussen m`n billetjes zitten. GOEDEMORGEN! Kom lachend uit t kamertje gelopen om de rest van de nederlandse horecalui, die ondertussen waren geariveerd, even uit te lachen en beetje succes te wensen.
En fin, alles voor de job he. En dat is me toch wel een vette denk ik zo. Het het Pampus en ligt aan de bekende kade van Curacao die je altijd op van die kaartjes ziet. Zwaar relaxte bar/lounge/cullinair restaurant waar ik maandag kan beginnen. Ben heel erg benieuwd! Gelukkig onderling kunnen afspreken 2 avonden, 3 overdag en zondags vrij! Want zondag wordt de standaard duikdag en vanaf 6uur is er dan een Wet & Wild feest waar iedereen altijd te vinden is. Wet & Wild is een strandfeest naast het bekende Mambo beach en dat betekent dus tijdens zonsondergang vol aan de happy hour...stellen jullie het je maar even voor, komen de fototjes later wel:P.

Ga zo trouwens even proberen om wat foto`s erop te knallen!

Voor iedereen die eens een keer een belletje/smsje of kaartje wil sturen me nummer is; 005999-691-8974 en het adres is Bonitostraat 4, Willemstad, Curacao. Zonder postcode of iets dus het duurt ongeveer 2 weken voordat de post geariveerd is.

Heb ook een hele gare bak op de kop weten te tikken van een huisgenootje die sinds gister weg is. Zijn we onderweg naar het belastingkantoor om papierwerk in orde te maken, rijdt gemma-ke nog eventjes lekker achterop een andere wagen. Eerste ongelukje is binnen..haha. Niks aan de hand verder hoor moeders, geen letsel (blijvend dan;)). Nee grapje. Maar goed, wagentje staat dus bij de monteur, volgende week klaar, wat betekent dikkkk scheuren! Echt iedereen in t huis heeft een auto en die worden ook kei hard gebruikt op de weg! Niet gek al is het hier veroorloofd om beschonken achter het stuur te zitten...Meer zal ik hier niet over in dit bericht vertellen.

Heb alweer nog zoveel meer te vertellen, maar verhaal is alweer veelste lang geworden naar mijn zin en ga zo nog eens eventjes werk kleren halen want dat was ik dus als enige vergeten.
Zooo ze hebben hier trouwens goedkope pumps! 22gulden wat ongeveer 10euro is!! Koffertje wordt te vol denk ik met de terug reis.
Heerlijk die guldens trouwens, alleen bier is af en toe vrij prijzig, of komt dat omdat we t elke dag drinken?

Goed, mensen, Spreek u laters!!!

Kusss

Sorry voor de spelfouten, als iemand zich er mateloosjes aan iriteert, maar geen zin om me bericht na te lezen(ook voor in de toekomst.

AYO/DOEI






  • 20 Januari 2010 - 17:06

    Ellen:

    Whow!! Jij hebt t zeker heel erg goed naar je zin daar he swa!!
    Ben jaloers als ik je foto's zie hoor, lekker kleurtje heb je al.. mooie palmbomen.. de zee.. t strand..
    VET!!
    Have fun en kijk alweer uit naar je volgende verslag! T is een feest om te lezen haha op zn Do's!

    Kusss

  • 20 Januari 2010 - 17:46

    Shelley:

    Heey Dootje! Echt fijn dat je al zo snel een baan gevonden hebt en dat je daarnaast nog genoeg tijd hebt om leuke dingen te doen. Fotootjes zien er ook mooi uit! Het weer is daar echt heerlijk zo te zien!

    Kijk uit naar je volgende verhaaltje.

    Kus Xx

  • 20 Januari 2010 - 19:44

    Loes:

    Waaaauuuw jij ben echt goed bezig :D
    Ben jaloers..
    Feest ze ;)

    XxX

  • 21 Januari 2010 - 08:38

    Rick:

    Ontzettende Do.

    Goed bezig meisje. Dat werk is dus precies wat je wilde, werken en toch veel vrije tijd!! ideaal.
    ga je daar nu eigenlijk werken voor een zwaar minimum loon, ofwat?

    Haha ik moest echt lachen toen ik las dat je naar de GGD moest. Ik dacht: 'nu al' maar het bleek slechts om salmonella-onderzoek gedaan. valt dus weer mee.

    je gaat het schrijven van je verslag wel volhouden ja!! kunnen wij ook nog een beetje mee genieten.

    droom jij nog maar een paar uurtjes en geniet van je dag vandaag.

    kus

  • 21 Januari 2010 - 15:06

    Remco:

    Dootje!!!

    Heel relaxt dat je baantje hebt gevonden met toch wel hele goeie werktijden.
    Ben jaloers op je met elke zondag duiken het moet daar heel mooi zijn.

    Moet ff kijken wanneer ik op en neer kom omdat ik 8 februari geopereerd moet worden en dan 6 weken met krukken moet lopen :S, maar kom sowieso langs, miss dan wel pas eind april.

    Ga vooral door met je leuke verhalen schrijven!!!

    kus


  • 21 Januari 2010 - 15:37

    Ester (AH):

    Hee Do!

    Over een week of 2 vertrek ik ook naar de zon, dus ik kom een cocktailtje bij je drinken, zeker nu ik weet dat je helemaal salmonellavrij bent ;)
    Geniet ervan daar!!

    xx

  • 21 Januari 2010 - 20:47

    Boris:

    Heey do

    echt heel vet hoe je t daar voor elkaar hebt, komt helemaal goed met jou daar, twijfel ik niet aan ;) veel plezier daar nog en blijf maar van zulke verslagen schrijven, vooral op jou manier echt tof :)

    x je bro

  • 21 Januari 2010 - 21:11

    Chris:

    DOO, wat een lekkere verhalen toch.. heb net de Wintersport achter de rug, trouwens heerlijk weer! ..maar nu na je verhalen en foto's incl. palmbomen toch wel erg veel zin in de zon! ..meteen 4 weken vrij gevraagd met de zomer ;) Nu nog mooi weer in NL... k blijf zeker lezen en kijken naar je pica's ,,zwijmelend en zuchtend.. afwachtend op een klein zonnestraaltje.. wat je hopend deze kant op kunt sturen, waar ik dan nog minimaal 2 wkn op moet wachten omdat het zo lang duurt voordat onze post jouw kant op gaat..dit dus hoogst maar zeker waarschijnlijk, ook zo lang duurt voordat deze hier is ...:( (volg je 'm nog)? Héél veel plezier daarow en ehh ik hou 'm in de gaten! KUS Chris

  • 22 Januari 2010 - 05:41

    Elles:

    DUSHIIII,

    Wat een super verhaal weer! Klinkt heerlijk allemaal. En wat een relaxed baantje!!
    Ik ben aan het leren voor tentamen, en dacht aan jou, hoe heerlijk je het daar hebt! je hebt het verdiend schat!

    Genietse!!!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 22 Januari 2010 - 08:37

    Monique:

    haha, wat een onderzoek.... zou t zo ook echt moeten of doen ze dat alleen maar bij leuke meisjes??? en jullie maar denkne, nou ok, t zal wel... kweetnie..

    ach, dat eerste deukje.. heb je dat in ieder geval gehad. leer mij jouw rijstijl kennen!!!

    Lekker baantje, heb je goed voor elkaar (had eigenlijk ook niet anders verwacht) Foto's zien erg erg relaxed uit , leuk dat je ze meteen plaatst.

    Nou, houd ons op de hoogte!

    GENIET
    xxx

    love joe!
    MAM

  • 23 Januari 2010 - 11:21

    Yvonne:

    Yo Dowiej!!
    In 1 woord: GEWELDIG!

    Leuke verhaaltjes-schrijfster --> ga zo dooooooor!

    xxx

  • 25 Januari 2010 - 13:08

    Anda:

    Lekkerrrr dingg!!!

    Relaxt hoor.. Die guldens moeten rollen ;)!

    Bedankt voor je smsje... super lief!
    Drink er vnvd maar biertjes op, doe ik ook!

    Spreek je snel!

    Liefs

  • 25 Januari 2010 - 20:22

    Saskia (ah):

    Hey Dominique
    Vind het leuk om je verslagen te lezen.Ben best wel jaloers.Nou geniet ervan en ik hou je in de gaten.
    Groetjes Sas

  • 26 Januari 2010 - 22:20

    Tessky Huijben:

    doootje!!!!
    hoe is het chica???had je net pf berichtje gestuurd en toen vond ik deze site :D hahaha lekker genieten daar wijfie....oei zou graag even met je willen ruilen zeg!!!succes met de job en dikke kus vanuit hollandaaa kussie xxx tess

  • 27 Januari 2010 - 06:37

    Rick:

    He lamzak!!

    UPDATE PLEASE!!!!

    ik kan godverdomme zo weer door de kutkou en jij ligt met je bezweten billen in je bedje, niet eerlijk.

    mis je nu al kleine.
    x ybfam

  • 27 Januari 2010 - 09:17

    Sanne :

    He mop, Relaxed dat je een baantje hebt, Succes! En iedere zondag duiken, totaal niet verkeerd! haha. Dikke Kuss

  • 06 Februari 2010 - 11:21

    Marjon Ah:

    Hey blij meiske,

    Je hebt het weer goed voor elkaar!!!
    Ik had ook niet anders verwacht....
    Geniet en wij genieten hier ook van jou.
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn Curacao`s avontuur

Recente Reisverslagen:

14 April 2010

Er waren eens...

20 Maart 2010

20-3-2010

12 Februari 2010

Voor pampus op de Christoffelberg!

27 Januari 2010

Wijn aan zee

20 Januari 2010

BON TARDI
Dominique

Op het puntje van de Christoffelberg!!

Actief sinds 11 Jan. 2010
Verslag gelezen: 698
Totaal aantal bezoekers 22535

Voorgaande reizen:

13 Januari 2010 - 29 Mei 2010

Mijn Curacao`s avontuur

Landen bezocht: