Wijn aan zee - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominique Thijssen - WaarBenJij.nu Wijn aan zee - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominique Thijssen - WaarBenJij.nu

Wijn aan zee

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dominique

27 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Wat is het toch heerlijk om ook rustig een wijntje te drinken aan een super de luxe strand tent/lounge genaamd MOON aan zee. Ik kijk om me heen en zie Tara, huisgenootje, net zoals mij genieten van de momenten in Curacao. De toeristische plaatsen zijn echt luxe gemaakt. Daar betaal je nagenoeg niet echt super veel meer voor dan dat je doet voor een wijntje in Nederland, dus nog meer genieten!

Keer wat anders als flink stappen, want dat waren de eerste 2 weken echt wel! Afgelopen zondag nog een feestje gehad op het strand van Mambo beach met Dj Jean en Tony Cha Cha. Wat dus betekent flink lopen housen en sjousen e e.
Aantal foto`s staan er trouwens nog van op mijn hyves; www.dominiquethijssen.hyves.nl en daar zal ik ook de rest van de foto`s op zetten, want op deze site moet je ruimte bijkopen.

Bij mijn werk, Pampus wat een beetje en rare naam is voor zo`n mooie tent als dat, gaat het me goed af! Nou 2 dagen gewerkt; 1 keer `s avonds, 1 keer overdag, is het echt een lekker gevoel om weer in de horeca te werken. Het personeel is relaxt, het werken gaat ook niet van een razendsnel dakkie, de locatie is aan het water dus een lekker briesje staat recht voor je neus en de mensen die er komen zijn vrijwel allemaal toeristen die van een babbel houden waar je dus lekker tegenaan kan tetterren.
Ben voor zondag ook uitgenodigd voor een BBQ met borrel bij collega`s en daarna naar het standaard zondagfeestje Wet&Wild. Klinkt wel lekker dacht ik zo :).

Eerst vrijdag nog een soort van afscheidsfeessie voor wat huisgenoten, want de meeste taaien m af. Ik zit net in zo`n periode dat iedereen wordt verwisseld omdat vanaf begin februari weer de nieuwe stageperiode begint. Dus hier in huis wordt bijna iedereen vervangen. Zijn er al een hoop weg, wat eigenlijk wel jammer is, want die waren tof! Ben benieuwd wat de nieuwe garde te brengen heeft! Zitten natuurlijk altijd wel een paar van die muffe tussen; waarvoor echt een screening ingevoerd zou moeten worden, maar vast en zeker ook een paar dolle pasjoekels.

Lui, ik lig alweer te lang in de ochtend op me bed te ronken, tijd voor wat actie!! Dalijk me wagentje ophalen en hopen dat die monteur me geen 3de oor aan naait want dan..ja dan eigenlijk nog niet veel... Wil me auto! Lekker sjeezen!!!

Trouwens echt super om al jullie reacties te lezen! Echt tof! Bij deze allemaal een persoonlijk dankjewel; danki, danki, danki.

Ben er weg van!

Dikke smakkerd van DOOO

Beetje tevreden Rixy?

  • 27 Januari 2010 - 17:05

    Rick A.k.a Rixy:

    uitermate tevreden!!!

    ik zal mijn spannende verhalen van hier in NL binnen kort ook wel mailen, dat zijn er toch veel!!!! not!

    doe je ding want dat kan jij het beste.

    kus

  • 27 Januari 2010 - 17:08

    Loes:

    Heej meis,

    Die verhaaltje van jou.. altijd super leuk om te lezen.. zoals jij mensen enthousiast kan maken :) !
    Volgensmij heb je het er wel naar je.. geniet er nog maar lekker van! En die nieuwe huisgenoten moeten gewoon leuk zijn.. anders pest ze maar weg :P!

    Have fun chick,

    XxX Loes

  • 28 Januari 2010 - 10:24

    Shelley:

    Dootje:)!

    Echt relaxt dat je werk je goed bevalt. En met die nieuwe huisgenoten komt het vast wel goed!
    Geniet lekker van het weer en de feestjes!

    Dikke kus

  • 28 Januari 2010 - 14:01

    Nicole:

    Ik heb er maar 3 woorden voor: JALOERS, JALOERS, JALOERS!!!!

    Heerlijk al die feestjes, hier mis je idd niks het is saai weer en koud!
    Fijn dat je werk bevalt, lijkt me idd ook heeeeerlijk aan het strand werken!
    Nouu ik zeg het iedere keer maar geniet ervann! Voor je het weet is het voorbij!
    Mis jeee xxxxx

  • 31 Januari 2010 - 02:04

    Isé:

    Dotje!! Ik heb ein-de-lijk mogelijkheid om bij te lezen op jouw site!! Kon m eerst niet vinden :S maar stond gewoon een link op je PF... ala, ik ben weer op de hoogte en tis echt heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en dat je al een baantje hebt! Antiliaanse tempo went snel he, lekker rustig aan daar! En verkeer is ook goeoeoeoed te doen, veel plezier met je waggie! Vandaag ga je dus weer naar Wet&Wild, aahhh vet, veel plezier schattie!! Drink een Amstel Brightje voor me!! :)

    Ik kijk al uit naar je volgende verhaal.
    Liefs en kusjes uit BALI :)

    Isé

  • 31 Januari 2010 - 09:58

    Ilse:

    Hee Do, wat klinkt het allemaal geweldig daar zeg.. feesten en heerlijk weer wat wil je nog meer! Erg fijn dat je werk ook goed bevalt!! Heel veel plezier nog en geniet ervan!

  • 31 Januari 2010 - 19:26

    K!M:

    Dootje! Hoeist? Leuk om je dolle verhalen te lezen. Je schrijft echt leuk! Hier in je kamer bevalt t ook prima.

    Heel veel plezier! Geniet ervan. xxx Kim

  • 01 Februari 2010 - 16:28

    Inge:

    haaaa Die do!
    super leuk om te lezen
    en fijn dat je het erg na je zin hebt
    ik mis je wel hoor
    bij de appie of in de kroeg met die sterke verhalen van je;)
    nou geniet er nog maaar heeel veeeel van

    kus kus kus Inge ;)

  • 01 Februari 2010 - 18:00

    Hester:

    heey doo!
    leuke site! je houd hem goed bij! ben blij dat het goed met je gaat, aan je verhalen te lezen vermaak je je prima maar dat had ik ook niet anders verwacht! maar pampus is wel een toepasselijke naam als je elke dag met je gare kop daar voor pampus staat te werken hahah maar ben blij dat je leuk werk hebt daar! nou tot over 116 dagen, kan niet wachten tot je er weer bent. ook de groetjes van papa en mama en hil en tess de de jongens (K)!!!

  • 02 Februari 2010 - 21:00

    Jose & Peter Huijben:

    Ha die dootje, wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar. Zal toch ook wel ff wennen zijn, met vreemde mensen, maar jij bent niet zo moeilijk en je weet alles went behalve...... We volgen je op de voet en horen van onze meiden ook hoe je het maakt. Vanuit een koud en nat nederland hele fijne tijd toegewenst, dikke kus jose en peter en de meiden.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 03 Februari 2010 - 11:33

    Mr. Hills:

    Jo Dootje cha cha,

    Klinkt goed allemaal!! Doe een goed woordje voor me bij de Mambo Beach dan kom ik volgende week ff langs met Jean! XXX

  • 04 Februari 2010 - 17:09

    Elles:

    Wat een geweldig verhaal weer!!!
    Heeerlijk leventje daar zo te horen! Ideaal man, dat baantje aan het strand!! En die feestjes..om jaloers op te worden, super schat!
    Geniet net zoveel als je nu doet, dan komt het goed!!
    Hier niets te missen, koud,guur,school,werk!!

    xxxxxxxxxxx(K)

  • 05 Februari 2010 - 12:15

    Tante Maria Oom Cees:

    wat leuk meisje en je reisverslag ook. Geniet er van maar let op jezelf. Je bent een lieve en knappe meid en aardig.Fijn om zoiets mee te maken. Veel plezier Dominique. liefs van ons

  • 06 Februari 2010 - 16:50

    Pieter:

    Dootje bij deze ben ik jaloers dat jij in dat warme paradijs zit en wij hier zitten te verkneukelen in dit verdomde kikkerland. Een voordeel voor ons is carnaval, mja daar zullen j ook niet echt wakker van liggen.

    Geniet ze! X

  • 06 Februari 2010 - 18:40

    Anda:

    Screeening?? Johhh de leukste zitten toch hier thuisss!! Dat weet jij toch :D!

    Maar chill hoor schat.. Op zich wel leuk toch al die nieuwe mensen weer, ik ben benieuwd!

    Spreek je!
    KUS!

  • 07 Februari 2010 - 15:29

    Nat En Wild:

    Updateeee!

  • 10 Februari 2010 - 11:26

    Leah:

    Eeeeh dushi,
    Wat lees ik nou: toch maar aan de auto gegaan?? Zei t toch ;)
    Nou ik zit weer in t koude Nederland...mis Parijs wel hoor. Was echt super. Maar mijn nieuwe huisje is ook helemaal toppie. Bijna carnaval...dus heb er zin in!!! Ga jij daar nog een soort van carnavallen???
    Dikke kus

  • 11 Februari 2010 - 12:09

    Lisa:

    schattie

    weer even je laatste 2 berichtjes gelezen..
    Leuk om ook wat foto's te zien!Goed dat je werk heb gevonden.
    Heel veel plezier en tot je volgende verhaal.

    Kussie

  • 12 Februari 2010 - 07:49

    Marie-Lidwine:

    He meisie

    Leuk dat je een reisverslag bijhoudt, kunnen wij ook lezen wat je allemaal meemaakt.

    Geniet van je tijd daar.

    Groetjes van ons allemaal uit Esch

  • 12 Februari 2010 - 15:40

    Tessky Huijbje:

    lieve dootje, ik zou zo graag even overvliegen en een dansje met je maken op een leuk feestje :( hier is het KOUD!!! carnaval staat vd deur en zag op hyves dat je gelukkig ook carnaval daar hebt ;) geniet ervan chickie want de tijd vliegt echt...een dikke kus en tot snel (K)tess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn Curacao`s avontuur

Recente Reisverslagen:

14 April 2010

Er waren eens...

20 Maart 2010

20-3-2010

12 Februari 2010

Voor pampus op de Christoffelberg!

27 Januari 2010

Wijn aan zee

20 Januari 2010

BON TARDI
Dominique

Op het puntje van de Christoffelberg!!

Actief sinds 11 Jan. 2010
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 22539

Voorgaande reizen:

13 Januari 2010 - 29 Mei 2010

Mijn Curacao`s avontuur

Landen bezocht: