Voor pampus op de Christoffelberg! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominique Thijssen - WaarBenJij.nu Voor pampus op de Christoffelberg! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dominique Thijssen - WaarBenJij.nu

Voor pampus op de Christoffelberg!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dominique

12 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Goedesmorgens!!! Voor mij dan, want bij jullie is het rond half 6. Tijd om te carnavallen dacht ik zo!! Wil wel een partij dolle foto`s zien in alle Hyves, Partyflock, Facebooks whatever albums! Maar dat zal wel loslopen met alle reet gezellige en pak dronken vrienden die ik in me levensjaren heb mogen tegen komen!
Wij gaan hier zondag carnaval vieren! Er is dan een vet lange optoch door heel Willemstad van een kilometertje of 30. Ga ik die natuurlijk niet zelf mee paraderen, maar met wat lekkere koude goud gele rakkers en een hoop huisgenoten langs de kant volgen.
Had met voorbedachte raden me kut-kat-kattepak meegenomen, bloedje warm natuurlijk :P, dus die laat ik in de kast hangen. Buiten de optocht verkleed ook niemand zich eigenlijk, maar heb hier al een Happy/Fun shop gevonden, dus ik ga echt wel minstens een leuk masker scoren!

Vandaag is er ook al een kleine optocht, maar er staan andere dingen op de planning; even me waggie wassen en Yolanthe van Caswawa bergen ofwelk spotten bij MOON. De chick heeft een foto shoot bij een super relaxt lounge gebeuren aan zee. Nou heb ik vernomen dat er om 2uur `s middags hier vanmiddag eventjes een Tsunami voorbij raast dus dan wordt zij als eerste weggeveegd, moet ik natuurlijk bij zijn! Wellicht is dus dit het laatste wat jullie van mij horen...
Zal het verhaaltje dus maar wat langer maken:P.

O`ja terugkomend op te titel, (schieten honderd tachtig duzend andere dingen in me hoofd al begin ik eenmaal met typen) heb gewoon met me gare-net terug van het stappen-katerige hoofd de Christoffelberg beklommen! Het was echt mega vet! Ga het denk ik nog een keer doen, misschien wel met ons papa`tje al is die hier, dus pap..wat denkte ervan?
Het was even zweten geblazen op het begin, maar ik ging als een dolle! Echt vet mooi uitzicht ook, kon de zee aan beide kanten van Curacao zien. Is Curacao ook niet heel erg breed, maar En fin..dat terzijde.
Ook nog een stel van 75 gezien met nordik stokken! hahahah dat waren echt mijn helden! Heb ze opgenomen met me camera en ga zo proberen nog even dat filmpje te droppen op Hyves of hier. Foto`s staan op Hyves btw.

Omdat het Christoffelpark bekend staat om zijn leguanen, moesten we die dieren natuurlijk even proeven. Dus wij met pijl en boog achter die dieren aan, vel eraf en aan de grill. Veel te veel botjes, hou niet van kluiven, alleen pittige kippekluifjes van die toko tegenover de Zino. Het smaakte een beetje naar mals varkensvlees, geen kip zoals sommige misschien zouden denken.
Dit alles was trouwens in een restaurantje, waar de beesten zelf in de pan springen ;). Ze hadden wel een hele grappige kaart, een mondelinge haha. Dus komt de eigenaar bij je aan tafel vertellen wat het menu is met daarbij een spannend verhaal dat je niet te veel leguaan moet eten omdat je dan vrij hitsig wordt in de nachturen. Wij dus kilo`s besteld!
Je mag zelf invullen wat er toen gebeurde..

Jongens, kan wel uren blijven lullen om nog meer te vertellen, maar mijn laatste uurtjes zijn geslagen dus ga daar nog even van genieten.
Allemaal super bedankt voor jullie reacties, echt leuk om te lezen! Heb ook daar weer reacties op, maar doe dat wel in privé berichten en dergelijke. O`ja heb trouwens SKYPE geïnstalleerd! Dat is echt vet handig! Kunnen we lekker ouwehoeren over de webcam! Dus voor wie wil, installeer skype en bliek mee!

Trek uw pakkies maar an en carnavalsze als een dolle haan!

AYOOOOOOOOOOO Dikke knuffel!!!!


  • 13 Februari 2010 - 10:08

    Nicole:

    Wat een prachtig verhaaltje weer do!
    JIj verveelt je geen minuut dat hoor ik wel! Nou wij gaan zo weer carnavallen en drinken er een paar op jou!!
    (K)

  • 16 Februari 2010 - 11:45

    Anda:

    Lieverddd!!
    Wat gaaf joh!! Super...
    Carnaval is weer voorbij, voor mij iig, ga zo werken!
    Het was weer gewoon als vanouds haha.
    Geniet mop en spreek je snel! KUS! X

  • 17 Februari 2010 - 13:52

    Remco:

    Dootje!!!!
    Uw verhaaltjes zijn zoo leuk om te lezen, dus het moet nog veel vetter zijn om het allemaal te mogen meemaken :)
    Carnaknal was weer prima geslaagd hier in holland zelf nog even staan te swingen met coby's op zondag. Het gaa je goed en tot spreeks
    kusss

  • 18 Februari 2010 - 19:34

    Yf:

    Hee d'n Do!

    Weer een geweldig verhaal! Je maakt ons zo erg jaloers!!!!

    Carnaval is weer voorbij en het werk-leven is weer begonnen...

    Wa hedde gij t toch goed!

    Nou nog veeeeel plezier en ik hoor van je,

    xxx

  • 19 Februari 2010 - 20:06

    K!M:

    Jo Do! Wederom een erg leuk verhaal! Hoe was je carnaval? Beetje leuk gehad? Hier prima vermaakt.
    Maare de Christoffelberg? Klinkt ruig!;)

    xx

  • 20 Februari 2010 - 13:03

    Saskia:

    Hey Do
    Het is een genot om je verslagen te lezen.

  • 20 Februari 2010 - 18:44

    Hert:

    binnenkort maar eens weer flink fluiven van dat tentje tegenover zino dan...zodra je terug bent!! kus

  • 21 Februari 2010 - 10:50

    Hannie:

    Haaaaa Dootje,

    Geweldige verhalen!! Hoorde van Kim dat je op Curacao zit lekker hoor. En die foto van die dikke Antilliaan naast de auto whahahaha. Prachtig.
    Veel plezier nog!

  • 21 Februari 2010 - 16:24

    Lein:

    Lieverdd wat een leuk verhaal weer! kreeg alleen een btje de kriebels bij het idee te kluiven aan een leguaan;) k zit hier nu een btje m gare zondagje uit te zitten.. miss you lief vriendinnetje!

    dikke kus xx

  • 26 Februari 2010 - 12:57

    Sammie:

    Dootje!
    Erg leuk om je verslag te lezen, hier begint het ook een beetje warm te worden gelukkig! Volgende week lekker masters dus zal dan aan je denken ;) En neem voor mij zo'n leguaan mee, lekker :D Groetjes en xje uit Breda

  • 08 Maart 2010 - 21:45

    Boris:

    Heey zusje :)

    Masters was weer lomp feesten :P paar blauwe plekken en wat spierpijn aan overgehouden maar goed,, was leuk :) alleen indeling was crap.. en de speedcore zaal kon zijn naam uiteindelijk niet waar maken maar toch,, we wachten op je volgende verslag :)

    greetz

  • 12 Maart 2010 - 08:16

    Cindy:

    Lieve Schat,

    Zo te zien vermaak je, je prima! Stuur eens wat zon deze kant op :D..
    Hoe bevalt het werk? En wanneer kan ik je weer terug verwachten??
    Liefs Cinnepin xx

  • 16 Maart 2010 - 08:40

    Jose En Peter Huijbe:

    Goeie morgen jarige dootje van harte gefeliciteerd lieve schat met je 23 ste. Begint al wat te worden he. Wat heb je toch een gezellige site, liggen helemaal in een deuk met jou verhalen. Moesten ze in nederland ook eens op het menu zetten lekker leguaan. wat zal jij daar genieten en plezier hebben. Nog 73 dagen te gaan en wel vol te houden zo te lezen. Nou hier in breda de carnaval overleefd, we missen je wel hoor, maar gunnen t je van harte. Hele fijne verjaardag toegewenst en proost, feest ze. dikke kus van de huibertjes uit breda.

  • 16 Maart 2010 - 08:59

    Shelley:

    Heey Dootje!
    Gefeliciteerd met je 23ste verjaardag! Maak er een fijne dag van daar. Ons cadeau komt helaas wat later aan bij jou. Heel veel plezier daar! Geniet ervan. Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn Curacao`s avontuur

Recente Reisverslagen:

14 April 2010

Er waren eens...

20 Maart 2010

20-3-2010

12 Februari 2010

Voor pampus op de Christoffelberg!

27 Januari 2010

Wijn aan zee

20 Januari 2010

BON TARDI
Dominique

Op het puntje van de Christoffelberg!!

Actief sinds 11 Jan. 2010
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 22543

Voorgaande reizen:

13 Januari 2010 - 29 Mei 2010

Mijn Curacao`s avontuur

Landen bezocht: